Thursday 27 August 2009

My WHAT-TO-DO list

Terlalu banyak assignment yang perlu aku siapkan. Kebanyakan tugasan tersebut adalah groupwork. Oleh itu aku tidak dapat menyiapkannya tanpa perbincangan bersama ahli kumpulan yang lain.

  1. Research & analyze conversation regarding sociology/sociolinguistics
  2. Analyzing a speech by listening to a CD
  3. Analyzing Barett's Taxonomy

Yang individual? Oh, ada. Lagi berlambak.

  1. Siapkan 2 lesson plan Grammar. Salah satunya perlu digunakan serta mencari bahan untuk micro-teaching pada hujung semester ini. = 20-30 minit.
  2. Speech berkaitan gender & age = 3 minit.
  3. Speech for public speaking berserta slides = 7 minit
  4. Tambahan impromtu (spontaneous speech) yang perlu dibuat 3 kali. = (?) minit
  5. Weekly presentation mengenai sub-subtopik subjek = Berjam-jam

Ini belum lagi termasuk tugasan lain untuk subjek Phonetics & Phonology, Academic Reading, Teaching & Classroom Managements serta saki-baki tugasan Sociolonguistics.

Ulangkaji pun belum masuk lagi dalam list serta 'tanggungjawab' aku didalam menyiapkan novel.

  1. 6 Fucking subjects to study
  2. 10 or more (countless) fucking novels to finish
  3. 1 fucking novel to read

Arrrgh!!! Aku nak terjun bangunan! Tolong halang aku!!!!! AAAAARGH!! *carik-carik kulit kepala kerana rambut telah botak ditarik-tarik*

P/S: Nak tolong aku siapkan kerja? *wink2* pretty, pretty please~~~

No comments:

Post a Comment