Thursday 10 September 2009

Lasagna Promotion!




Nyum nyum! Aku nak makan lasagna balik ni! aku tak sabar waaaa! Dahlah tengah puasa, tengok gambar yang menyelerakan ni buat aku rasa meleleh je air liur huuuu~ (T.T)

Aku tak kira, nak buat juga walaupun tak nampak menyelerakan. Sebelum ini aku dan family pernah buat juga lasagna tapi tak menjadi. Bahagian atas hangus. Tapi dalamnya sedap! Masak banyak-banyak, memang best!

Kalau sesiapa yang tak pernah dengar mengenai masakan italian ni (kalau tak silap aku), rajin-rajinkanlah menjejak kaki anda ke pizza hut yang berdekatan dan pesan lasagna perisa seafood/chicken/beef dalam amaun berapa pun yang anda suka ya? Aku berani kerat jari, kau orang pun setuju makan ni sedap!

Eh kalau puasa tu tunggu berbukalah. Tak pasal-pasal aku tanggung dosa kau orang pulak.

p/s: *ehem, ehem* pizza hut, duit bayaran aku mana? penat aku promote neh!

1 comment:

  1. nk mkn jugak!
    jom kte g bramai2..
    serbu ioi yg dh mbesar itu..

    ReplyDelete