Friday 17 April 2009

control IS me

ada test lagi 10 minit tapi aku masih terpacak depan laptop. masih teringatkan seseorang yang tak pernah terlintas pun di fikirannya untuk mengingati aku. asyik memeriksa skype messenger dan telefon bimbit aku.

i haven't fall into this mess for quite a long time, until now.

why now?!

aku adalah seorang yang percayakan kawalan pada diri. everything happens when you control it to happen that way. kita mampu mengawal diri kita. its just a matter of choice and comitment.

i really tried to control myself. i hate this mess. hari ini dah masuk hari ketiga aku bermonolog pada diri sendiri, untuk beri motivasi pada diri supaya lupakan manusia tersebut. i deserve someone who loves me, and i deserve better than him.

tapi 10 minit kemudian, aku kembali memeriksa telefon bimbit dan skype messenger. just in case...

i am not a love-type of person. but now i dont know where to escape. cupid dah panah aku dgn bow arrownya, tapi cupid tak memanah manusia itu juga.

life is so fucking unfair.

No comments:

Post a Comment