Friday 17 April 2009

Telefon tinggal?

The test was.... Err... Never mind, lets skip to another part, lol.

Aku adalah diantara kumpulan para pelajar yang pertama yang keluar daripada dewan tersebut. Pada kebiasaannya aku akan terus beli lunch dan makan tenghari dirumah, lepak depan laptop dan melayari internet sambil mencari ilham untuk novel yang tak pernah mampu aku siapkan. lebih-lebih lagi hari ini tadi aku terlupa bawa telefon bimbit. kedua-duanya tertinggal dalam bilik.

3 things that i must have with me when leaving home.

Dompet, telefon bimbit, telefon bimbit. (ya, aku ada dua buah.)

Tanpa tiga barang tersebut hati aku akan rasa gelisah. aku berhasrat untuk pulang awal, sehingga seorang gadis ayu menegur rakanku yang ketika itu beriringan pulang bersamaku.

"Temankan pergi chanseleri, please? boleh lah..."

I was dragged along with them both. Pada saat itu aku hanya teringatkan telefon bimbit yang tertinggal disebelah bantal kepala didalam bilik. Terasa bagai mereka menyeru aku untuk pulang.

Oh fuck. I need a vacation from both of you. Leave me alone. Perhaps i really need to be separated from my babies once in a while.

A few kilometers walk won't hurt me. would it?

No comments:

Post a Comment