Friday 17 April 2009

Fucking guitar!

Gitar aku 'menyanyi' dengan sumbang. Sakit benar telinga aku. Lagi dipetik supaya menyanyi, semakin sumbang suaranya mengalahkan bunyi beruk menjerit melalak tengah hutan belantara.

Puas aku tuning gitar ni, bunyinya seakan-akan dah stabil tapi bila alat muzik tersebut menyanyi, suaranya menjadi bak budak kecil menangis mahukan gula-gula. Nyaring, kuat, tak kena pada nada yang cuba aku mainkan.

Budak kecil menyanyi pun lagi sedap didengar. Ceh!

Segan pula nak minta bantuan classmate aku. Takkan nak bawa gitar pergi kelas semata-mata mahu minta bantuan supaya gitar aku dapat menyanyi semula dengan baik?

This is what happened when you know how to play the guitar but don't know how to tune it. Bila alat tersebut buat perangai, you don't know what to do.

Potong stim betul! Geram sungguh!!

No comments:

Post a Comment