Friday 29 May 2009

Apa yang dia fikirkan sebenarnya??

Aku tak faham dengan Lelaki itu.

Dia tidak pernah lagi bermesra dan tersenyum apabila berbual denganku, apatah lagi sekiranya mahu lihat dia ketawa. Apabila aku mengemukakan soalan ini, dia tidak pernah menjawabnya.

Dia tidak sayangkan aku lagikah? Anggap aku hanya beban dalam hidupnya?

Sekiranya begitu, mengapa pula dia mahu marah apabila aku 'mencarut' dalam status skype? Why does he still cares whatever i do that he doesn't aprove of? Dan yang paling menghairankan aku.

Mengapa masih kerap menelefon aku pada waktu lewat malam untuk bertanya khabar? Jika dia tidak menyayangi aku, dia tidak akan membuat perkara yang hanya akan mendatangkan mudarat padanya seperti membayar bil telefon kerana menghubungi aku.

Dia dalam kemurungankah? Depressed? Atau menelefon bertanya khabar dan marah apabila aku mencarut itu hanya sandiwara?

Perhaps he's just pretending so that I won't be able to sniff that he no longer loves me? Terasa bersalah kerana memberi aku harapan padahal dia tidak menyayangi? Bersama denganku hanya kerana mengikut arus?

Or simply because his mind is clouded by tons of problems that made him fail to even smile or laugh anymore?

I am so CONFUSED.

He never answers me.

No comments:

Post a Comment