Tuesday 19 May 2009

Pengganti?

Okay lets see what we have here.

1) Calon Pertama

- Seorang Penolong Pegawai Perubatan
- Punyai ilmu seorang doktor
- 30 tahun
- Wajah yang sejuk dan tenang.
- Bergaji RM3000++
- Single
- Punyai kereta.
- Bertugas di hospital berhampiran UNISEL.

Dan yang paling bagus, dia kelihatan benar-benar sukakan aku. Dia tidak sabar menunggu aku pulang ke UNISEL untuk bertemu. Kami sering berbual melalui webcam, malah dia menunjukkan aku pejabatnya dihospital dan menunjukkan aku ketika dia merawat pesakit, 'live' daripada webcam.

Dia tahu aku telah berpunya. But that doesn't stop him from flirting with me.

Yeah we're flirting with each other. I really like him, seriously. Namun aku dalam dilemma. Dimana mahu aku campakkan lelaki ITU? Aku tetap sayangkannya. Aku tidak sekejam itu.

Aku akan terus setia. Tetapi sekiranya si dia mula tidak 'menghargai' aku, i will know where and who to look for. In the meanwhile we will continue flirting with each other.

Flirting not just with him, tetapi juga dengan mereka yang lain seperti yang bekerja di Petronas, dan bekerja sebagai tentera laut.

Hey its just flirting. Bukannya menjadikan mereka kekasih aku. Tak salah bukan?

No comments:

Post a Comment