Wednesday 15 July 2009

@#$%&*!!!!

Finally kebenaran terbongkar.

Patutlah selama ini ex yang aku bencikan sangat itu tak pernah mahu beri alamat myspacenya pada aku. Asyik-asyik kata yang myspacenya tak ada apa-apa. Aku fikir kalau tak ada apa-apa then why should he hesitate on giving me the address?

Aku saja main cari guna nama 'sake'. Turns out, a huge jackpot.

www.myspace.com/keyme
www.friendster.com/keymey
(Spam dan hack myspace dia adalah sangat dialukan. Spam dia banyak-banyak. Baru padan muka jantan ni.)

Lepas putus barulah aku dapat tahu kenapa dia selama ini tak mahu beri address myspace. Rupa-rupanya dia tulis diprofilenya: "Aku bukan cari awek" (meaning dia tak nak kapel bukan sbb da kapel tp mmg sbb dia takmo cri gf.)

Dan dia menggatal dengan betina-betina myspace! Aku lihat tarikh komennya ok? Tarikh kami mula kapel dahulu. Dan dia ada meletakkan status 'flooding ur soul' dan 'rebellious' semasa kami masih sepasang kekasih. Nampak sangat dia selama ini tak pernah sayangkan aku. Malah main kayu tiga dan menganiaya aku!

Pergh, pengecut! Pergi mampuslah kau!!! Aku takkan maafkan kau jantan sial!

No comments:

Post a Comment