Tuesday 7 July 2009

Hate it when things DOESN'T GO AS PLANNED!

PANAS. Sesuatu telah menikam hati aku bagaikan sebilah pisau yang tajam membenamkan bucu bersinar itu TEPAT kedalam hati aku sehingga membuat aku SAKIT bagai mahu JERIT!!!

Aku gagal untuk berhenti mencarut sendirian, melepaskan geram pada manusia itu. Aku telefon ibuku dan melepas geram, memberitahunya apa yang terjadi sehinggakan kawan sekelas aku yang bantu tuning gitar dulu terkejut kerana terdengar aku mencarut. Mungkin terkejut kerana tak sangka gadis pendiam seperti aku akan menyebut benda yang buruk.

Siapa peduli? I am not born to please people.

Apa yang terjadi? Sini aku cerita.

Aku sudah canteeeeeeek merancang apa yang mahu aku lakukan ketika pulang khamis nanti. Aku sudah rancang mahu singgah sana sini. Sudah meleleh air liur membayangkan KFC. Sudah rasa tidak sabar mahu jejakkan kaki atas bas selangor untuk pulang! And finally, seorang lecturer yang aku 'hormati' telah MEMUSNAHKAN segala perancangan tersebut dengan mengadakan kelas tambahan pada hari JUMAAT.

Mahu dengar lebih teruk? Kelas tambahan tersebut adalah pada pukul 2.30pm-5pm!!!!!!

Dan aku telah kehabisan duit untuk minggu ini. (aku tak percayakan mesin ATM unisel. pergi mampus sama itu mesin! sekejap ada duit, sekejap tak boleh guna, sekejap kad kena telan.)

Ada lagi teruk. Sudahlah esok dia batalkan kelas, kemudian dia berikan tugasan pada malam selasa untuk dibentangkan pada pagi khamis! Walhal salah dia yang batalkan kelas sebelum ini. Salah dia! Kelas kita pula yang kena tanggung! Kelas lain yang lebih bernasib baik telah berpeluang menyiapkan tugasan seminggu lebih awal. Kelas aku? SATU HARI saja! Semuanya gara-gara lecturer itu sendiri yang batalkan kelas sebelum ini!

Just my fucking luck. I HATE when things doesnt go as planned. I HATE when things turn like a fucking disaster after I had planted HIGH HOPES that it will work out.

Pendek ceritanya: FUCK HER. (my lecturer)

Demi membalas dendam, minggu depan pun aku akan pulang! AKU TAK PEDULI!!!!!!!

When the time for my vacation comes, I WILL NOT LET ANYTHING INTERRUPT THEM!

No comments:

Post a Comment