Wednesday 17 June 2009

Kosong = Empty

Sejak akhir-akhir ini aku kerap termenung. Terbaring dan termenung... Tidak kira waktu. Sewaktu aku makan, Sewaktu aku menyiapkan tugasan. Sewaktu aku mendengar lecture. Sewaktu aku bersendirian terutamanya. Aku termenung. Terbaring. Pasang muzik.. Termenung.

Aku tidak lagi rasa pedih akibat perihal yang lepas. Namun pada setiap malam air mata pasti jatuh. Bukan kerana rindu, bukan kerana kecewa atau sedih. Tidak!

Aku sendiri tidak tahu mengapa. Lelaki itu telah aku lupakan. Tak ada sebab untuk aku terus menyeksa diri kerana dia.

Tetapi aku tetap kerap termenung.

Jiwa aku terasa sungguh kosong. I don't know what i want anymore. I don't care about my grades. I don't care about having boyfriends anymore. I don't care about my novels anymore. I just simply don't care about anything any longer cuz... I ... I just don't know why.

I only care to keep breathing and not to hurt people who still cares.

Selain itu, aku terus.... Menjadi blurr dan termenung.

I just feel so fucking empty.

No comments:

Post a Comment