Wednesday 3 June 2009

Teruja naik motor haha!

Sewaktu mahu pulang, aku mahu mengajak Lelaki itu untuk bertemu sebentar. Namun seperti yang dijangka, dia memberi alasan sibuk dengan kerjanya. Aku tidak pernah dianggap suatu yang penting didalam hidupnya. Hanya cari aku apabila perlu.

Terasa sunyi pula balik seorang diri. Demi membalas dendam dan memuaskan hati aku sendiri, aku mengajak jiranku untuk keluar makan dan menemani aku pulang.

Sewaktu pulang, aku menaiki motornya. Teruja sungguh! Almaklumlah sudah lama aku tidak merasa naik motor sebegini. Terasa seram juga apabila dia membelok dan mencelah kereta-kereta yang sesak dijalan raya.

Tiba dirumah, aku berterima kasih kepadanya. Kemudian aku mesej Lelaki itu, memberitahunya apa yang terjadi serta menanyakan jika dia sudah pulang. Dia hanya menjawab sepatah.

"Belum."

Sakit benar hati aku! Argh!!!!

No comments:

Post a Comment