Tuesday 9 June 2009

Pemikiran kotor datang secara spontan

Sepanjang perjalanan pulang ke hostel sebentar tadi, aku berjalan dibelakang seorang gadis yangt agak berisi. Call me a pervert, but i can't take my eyes off her you-know-what.

Bukan lesbian. Tetapi melihatkan punggungnya yang agak besar, and when it sways to the left and to the right as she walks, minda aku mula berputar ligat.

It was irresistable not to look at, lebih-lebih lagi apabila seseorang itu sedang berjalan betul-betul dibelakangnya. It was huge and moving~ pelbagai persoalan kotor telah mencemari fikiranku ketika itu. Dan kemudian aku tertanya-tanya.

Bagaimana sekiranya seorang LELAKI yang melihat apa yang aku lihatkan sekarang ini? What will HE thinks in his mind huh? Perlukah aku mereka dialog yang tidak senonoh untuk menggambarkan pemikiran lucah kaum mereka?

And you know what? Gadis tersebut memakai tudung dan berbaju kurung for heaven's sake.

1 comment:

  1. nothing abt it nizt,org terasa tu mmg sewel cikit..bia je la dia,nothing sexual abt it..shes just being a bitch abt her fucking fat ass she thinks that smexy,org yg xde otak utk g pkr n tye sebelum kutuk nizt tu..

    ReplyDelete