Tuesday 16 June 2009

Sweet Revenge!

Fuh Sedapnya balas dendam. Aku minta rakan aku mesej dia dan korek info mengenai dia dan segala-galanya. Dan ini adalah sebahagian yang dia dapat daripada perbualan tersebut.

Lelaki : Bro, my I know who u r? Hihi :)

Rakan : Well you won't like it if u know who i am. So whassup?

Lelaki : A little bit bad, a little bit angry, a little bit sad. Wahaha, my troops are going to die, 8K, cuz they are hungry. I'n not fine. I'm crazy. :P

Rakan: Sounds intresting there dude. Why is that? What troops? (konon dia tak tahu la)

Lelaki : Someone changed my travian account password. (Its an online game.)

Sedap sungguh! Padan muka kau! Itu belum lagi part dimana aku akan jahanamkan semua usaha penat lelah kau dalam game yang kau sayang sangat tu! Then Rakan aku cuba mengorek mengenai teman wanitanya. tahu apa dia jawab?

Rakan : Well are you married?

Lelaki : Not yet. maybe in five more years.

Rakan : Don't u have a girl?

Lelaki : Mmm.... No... Not my taste. >.<

Kurang ajar tak? Aku rasa nak tikam-tikam dia! Punyalah aku berazam untuk setia dan menjadikan dia teman lelaki yang rasmi. Namun ini yang aku dapat? Now i'm back to my old habits. Sia-sia aku perbodohkan diri menyayangi lelaki keparat begini. Sia-sia aku menyusahkan diri aku untuk dengar cakap dia. Sia-sia aku kenalkan dia kepada keluarga aku, dan mengheret dia sehingga ke UNISEL. SIAL.

Aku rasa bagai dipermainkan. DIANIAYA. Terasa bagai orang bodoh. Kalau tak rela tak perlulah terima jadi teman aku in the first place. IDIOT.

Sial punya jantan! At least i got my revenge. Padan muka kau. Hancur game online yang kau banggakan sangat selama bertahun-tahun tu!

No comments:

Post a Comment