Sunday 21 June 2009

NOT on a diet!

"Oh, tak makan lagi, sebab diet ya?"

Aku bencikan pepatah itu. Just because i'm fucking fat, don't assume me on a diet when i don't eat.

Kalau aku mogok lapar sehingga seminggu pun, mereka akan kata aku diet juga?

I am someone who normally eats. Bukan jenis perempuan yang jaga kecantikan sehingga sanggup tidak makan. Duh~ look at me. FAT.

But when i don't eat, it means i'm troubled by something, mogok lapar or simply because i failed to find 'edible' stuff to eat. So i rather starve.

I'm NOT on a fucking diet. I'm NOT perfect.

Biar aku mogok lapar kali ini sehingga berminggu-minggu. Let see what will they say about it then. Diet lagi? Diet ya? Tengoklah aku tahan lapar sampai masuk hospital. Diet lagi kamu cakap? Ada berani?

TRY ME, IDIOTS.

No comments:

Post a Comment