Sunday 28 June 2009

UNISEL suck!

Aku telah berjumpa dengan 2 manusia baru sepanjang cuti 3 hari. We had fun and we talk about a lot of stuff. Lepak bersama 2 rakan baru (Which was actually 3 cuz he brought a friend) tersebut adalah lebih seronok daripada berdating dan menonton wayang. Aku terasa hidup. Gembira.

Setelah seronok bercuti selama 3 hari, aku terpaksa pulang.

Return to this dreadful place of nothingness and stay for another coming 2 years.

Kembali ke perkampungan tengah hutan ini sekaligus menghapuskan senyuman aku. I am not happy here in UNISEL. My home is NOT here. Tempat ini hanya banyak memberi kenangan manis yang telah bertukar pahit, serta perisa 'kelat' yang terpaksa aku rasai selama 2 minggu lagi. UNISEL is only a mere place for my studies. Thats IT. Bukan rumah aku, bukan tempat aku berseronok dengan kawan-kawan. UNISEL does not bring happiness to me.

I am not happy here. I want to escape!

Lebih lama disini, aku sumpah boleh mengalami tekanan jiwa yang kriktikal. I mean it.

I soooo need a car. (T_T)

No comments:

Post a Comment